Hero kao proizvođač sredstava za higijenu i dezinfekciju snabdeva kako pravna lica – kupce na veliko tako i fizicka lica. 

Cene proizvoda

Cene navedene na sajtu su važeče na dan porudžbine i u njih nije uključen PDV. Sve cene su date u dinarima. Detaljnije objašnjenje na stranici KAKO NARUČITI.  Po zaključenju porudžbine na sajtu, dobićete e-mail potvrdu porudžbine. Ovaj e-mail sadrži vaše podatke, koje ste ostavili prilikom poručivanja.

Plaćanje uplatom na račun

Plaćanje se vrši unapred uplatom na naš tekući račun. Prilikom potvrde narudžbe dobićete informacije potrebne za uplatu, a artikli ce Vam biti poslati nakon verifikacije uplate.

Isporuka (minimalne količine )

Ehero određuje minimalne količine za poručivanje. Minimlna isporuka je 12 bilo kojih proizvoda. Za veće količine roba je upakovana u transportna pakovanja od 20 kom ( za ambalažu od 0,25 L ) , u transportna pakovanja od 12 L ( za ambalažu od 1 L ), u transportna pakovanja od 20 L ( za ambalažu od 5 L ). Uvažićemo i svako odstupanje od transportnih pakovanja za pravna lica uz međusobni dogovor.

Proizvodi koje poručite putem Interneta biće vam isporučeni posredstvom kurirske službe, a veće količine možete preuzeti u magacinu Hero.

Moguć povrat proizvoda u roku od 14 dana

U slučaju da nakon kupovine i dostave artikala ne budete zadovoljni svojim izborom, a proizvod ostane neoštećen i u originalnom pakovanju, moguća je zamena za novi artikal ili povrat novca. Povraćaj ne važi u slučaju načinjanja ili otvaranja paketa ili proizvoda. U tom slučaju kupac na sebe preuzima trošak vraćanja robe u magacin Hero (preko kurirske službe po vlastitom izboru). 

eHero je predvideo obrazac žalbe, koji mozete iskoristiti za ostvarenje povraćaja ili reklamacije proizvoda, ili sugestije u vezi rada zaposlenih.

Za vraćanje artikla kontaktirajte nas putem elektronske forme na eHero sajtu.

U slučaju da su proizvodi dostavljeni oštećeni ili Vam je dostavljen pogrešan artikal, imate mogućnost reklamacije proizvoda.

Reklamacija proizvoda

Na osnovu odredbi čl.35 Zakona o zaštiti potrošača (Sl. Glasnik RS 79/05), a po Pravilniku Hero o postupku i načinu rešavanja reklamacija:

1. Kupac ima pravo na reklamaciju na kupljeni Hero proizvod u roku od 6 meseci od dana kupovine. Zahtev za reklamaciju potrošač može uputiti lično, preko kontakt forme na sajtu. Ukoliko se kupac odluči da reklamaciju dostavi poštom, može to učiniti isključivo slanjem proizvoda običnom poštanskom pošiljkom, bez otkupnine. Zahtev za reklamaciju treba da sadrži detaljan opis reklamacije i razloge reklamacije kao i željeni način rešavanja iste.

2. Proizvod koji se reklamira mora se vratiti u originalnom pakovanju. Takođe, uz proizvod za koji se pravi reklamacija kupac obavezno prilaže primerak računa , i ostalu dokumentaciju koju je dobio uz robu.

3. Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrdjuje ovlašćeno lice istog dana kada je prigovor podnet a najkasnije u roku od 8 dana od dana podnošenja tako što sačinjava reklamacioni zapisnik u pismenoj formi, i o tome obaveštava podnosioca zahteva.

4. Zahtev se smatra osnovanim samo ako se nedostatak na robi pojavio u toku pravilne upotrebe od strane kupca.

Ako se utvrdi da je nedostatak nastao krivicom kupca usled nepravilne upotrebe, rukovanja ili skladištenja proizvoda, ovakav zahtev neće se uvažiti.

5. Osnovan zahtev kupca zbog nedostatka na proizvodu, rešava se uz njegovu saglasnost, na jedan od tri načina:

– otklanjanjem nedostatka na proizvodu
– zamenom kupljenog proizvoda za nov
– vraćanjem novca u visini plaćene cene.

6. Rok za izvršenje iz tačke 5 je 15 dana od dana obaveštavanja kupca o osnovanosti zahteva za reklamaciju.

7. Ovlašćeno lice za rešavanje reklamacija je lice koje je ovlastio direktor firme.

U rešavanju reklamacija i kontaktu sa kupcima eHero će se rukovoditi interesom kupca i pravilima politike dobrog i domaćinskog poslovanja.