Hero Inđija od 1983 godine proizvodnja sredstva za čišćenje, higijenu, dezinfekciju.
Uslovi kupovine
Hero kao proizvođač sredstava za higijenu i dezinfekciju snabdeva isključivo PRAVNA LICA.
Cene proizvoda
Cene navedene na sajtu su važeče na dan porudžbine i u njih nije uključen PDV. Uslovi kupovine su takvi da su sve cene su date u dinarima. Detaljnije objašnjenje na stranici KAKO NARUČITI. Po zaključenju porudžbine na sajtu, dobićete e-mail potvrdu porudžbine. Ovaj e-mail sadrži vaše podatke, koje ste ostavili prilikom poručivanja.
Plaćanje uplatom na račun
Plaćanje se putem bankovnog transfera, uplatom na naš tekući račun, uz unošenje racuna u EFAKTURE, SEF ili CRF. Prilikom potvrde narudžbe dobićete informacije potrebne za emaile koji ste naznačili, a artikli ce Vam biti poslati nakon verifikacije uplate.
Za državne firme, nudimo sledeće mogućnost :
eFaktura, CRF – Državne ustanove : Račun do 45 dana. U slučajevima kada je javni sektora dužnik privrednom subjektu rok za plaćanje ne može biti duži od 45 dana ( Čl.br. 4 Zakona o rokovima izmirenja novčanih obaveza u komercijalnim transakcijama ) što daje mogućnost da se novčane obaveze plate i AVANSNO unošenjem predračuna u CRF i daje mogučnost da se novačne obaveze plate i PRE ISTEKA MAKSIMALNOG ZAKONSKOG ROKA OD 45 DANA.
Za privredu :
Efaktura, Plaćanje AVANS. Dugogodišnjim kupcima udimo odloženo plaćanje po dogovoru maksimalno do 30 dana.
Rok za izmirenje novčanih obaveza – Zakon o rokovima izmirenja novčanih obaveza u komercijalnim transakcijama
Rok za izmirenje novčanih obaveza počinje da teče prvog narednog dana od dana kada je dužnik primio fakturu.
Po isteku ugovorenog zakonskog roka plaćanja naznačenog na fakturi ( Zakon o rokovima izmirenja novčanih obaveza u komercijalnim transakcijama član 3. Ugovorom između privrednih subjekata ne može se predvideti rok za izmirenje novčanih obaveza duži od 60 dana i član 4. Ugovorom između javnog sektora i privrednih subjekata ne može se predvideti rok za izmirenje novčanih obaveza duži od 45 dana u slučaju kada je u tom ugovornom odnosu javni sektor dužnik ) dužnik kasni u plaćanju i nalazi se u docnji.
Kupac je prijemom fakture saglasan da isplati prodavcu naknadu od 20 000,00 dinara za kašnjenje za svaki račun ponaosob sa pripadajućim kamatama i troškovima a shodno članu 5 Zakona o rokovima izmirenja novčanih obaveza u komercijalnim transakcijama a uzimajući sve prethnodno navedeno na ovoj stranici i napisano na računu.
U slucaju spora nadležan je Privredni sud u Sremskoj Mitrovici.
Uslovi kupovine – Isporuka
Minimalne količine za otpremanje robe kurirskom službom je 12 kom bilo kojih Hero proizvoda. Za veće količine roba je upakovana u transportna pakovanja od 20 kom ( za ambalažu od 0,25 L ) , u transportna pakovanja od 12 L ( za ambalažu od 1 L ), transportna pakovanja od 18 L ( za ambalažu od 1 L ), u transportna pakovanja od 20 L ( za ambalažu od 5 L ). Uvažićemo i svako odstupanje od transportnih pakovanja za pravna lica uz međusobni dogovor.
Proizvodi koje poručite putem Interneta biće vam isporučeni posredstvom kurirske službe, a veće količine možete preuzeti u magacinu Hero. Izuzetno transport većih količina može se posebno ugovoriti.
TROŠKOVI OTPREMANJA
TROŠKOVI OTPREMANJA : Za osnovni transportni paket težine 12 kg – 20 kg iznosi 600 dinara ( 30 dinara za 1 kg robe koji se otprema ). Svaki sledeći kilogram se obračunava proporcionalno i dodatno povećava trošak isporuke.
Za pakete ispod 12 kg trošak isporuke je 700 din.
Ako se za određeni pravac količinski skupi robe da opravda slanje kombi vozila, isporuka će se izvršiti lično.
Kada se roba preuzima lično u magacinu Hero ne fakturišu se TROŠKOVI OTPREMANJA.
Ne odgovaramo za isporuku robe brzom poštom od trenutka predaje robe kuriru. Brzina isporuke zavisi od angažovane kurirske službe.
Moguć je povrat proizvoda u roku od 14 dana.
U slučaju da nakon kupovine i dostave artikala ne budete zadovoljni svojim izborom, a proizvod ostane neoštećen i u originalnom pakovanju, moguća je zamena za novi artikal ili povrat novca. Povraćaj ne važi u slučaju načinjanja ili otvaranja paketa ili proizvoda. U tom slučaju kupac na sebe preuzima trošak vraćanja robe u magacin Hero (preko kurirske službe po vlastitom izboru).
eHero je predvideo obrazac žalbe, koji mozete iskoristiti za ostvarenje povraćaja ili reklamacije proizvoda, ili sugestije u vezi rada zaposlenih.
Za vraćanje artikla kontaktirajte nas putem elektronske forme na eHero sajtu.
U slučaju da su proizvodi dostavljeni oštećeni ili Vam je dostavljen pogrešan artikal, imate mogućnost reklamacije proizvoda.
Ne odgovaramo za isporuku robe brzom poštom od trenutka predaje robe kuriru.
Kupac snosi sve troškove povratka robe, odustajanja od porudžbine ili propuštanja da primi robu. U slucaju da je roba poslata, a kupac odustane od porudžbine, dužan je nadoknaditi troškove slanja robe u oba smera prodavcu.
Uslovi kupovine – Reklamacija proizvoda
Na osnovu odredbi čl.35 Zakona o zaštiti potrošača (Sl. Glasnik RS 79/05), a po Pravilniku Hero o postupku i načinu rešavanja reklamacija:
1. Kupac ima pravo na reklamaciju na kupljeni Hero proizvod u roku od 6 meseci od dana kupovine. Zahtev za reklamaciju potrošač može uputiti lično, preko kontakt forme na sajtu. Ukoliko se kupac odluči da reklamaciju dostavi poštom, može to učiniti isključivo slanjem proizvoda običnom poštanskom pošiljkom, bez otkupnine. Zahtev za reklamaciju treba da sadrži detaljan opis reklamacije i razloge reklamacije kao i željeni način rešavanja iste.
2. Proizvod koji se reklamira mora se vratiti u originalnom pakovanju. Takođe, uz proizvod za koji se pravi reklamacija kupac obavezno prilaže primerak računa , i ostalu dokumentaciju koju je dobio uz robu.
3. Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrdjuje ovlašćeno lice istog dana kada je prigovor podnet a najkasnije u roku od 8 dana od dana podnošenja tako što sačinjava reklamacioni zapisnik u pismenoj formi, i o tome obaveštava podnosioca zahteva.
4. Zahtev se smatra osnovanim samo ako se nedostatak na robi pojavio u toku pravilne upotrebe od strane kupca.
Ako se utvrdi da je nedostatak nastao krivicom kupca usled nepravilne upotrebe, rukovanja ili skladištenja proizvoda, ovakav zahtev neće se uvažiti.
5. Osnovan zahtev kupca zbog nedostatka na proizvodu, rešava se uz njegovu saglasnost, na jedan od tri načina:
– otklanjanjem nedostatka na proizvodu
– zamenom kupljenog proizvoda za nov
– vraćanjem novca u visini plaćene cene.
6. Rok za izvršenje iz tačke 5 je 15 dana od dana obaveštavanja kupca o osnovanosti zahteva za reklamaciju.
7. Ovlašćeno lice za rešavanje reklamacija je lice koje je ovlastio direktor firme.
Načelo rešavanja reklamacija
U rešavanju reklamacija i kontaktu sa kupcima eHero sredstva za čišćenje će se rukovoditi interesom kupca i pravilima politike dobrog i domaćinskog poslovanja.
Uvek se mozete vratiti na pocetnu stranicu www.ehero.rs
Hero Inđija sa tradicijom od 1983 godine – sredstva za čišćenje u svojoj proizvodnji i radu primenjuje IMS – Integrisani menadžerski sistem koji obuhvata sledeće standarde poslovanja Č
Kako naručiti
Kontakt